0

Tervetuloa

Jos tuote kaipaa huoltoa

Maahantuomillamme tuotteilla on 2 vuoden takuu (poislukien RipNAS 1 vuosi) yleisten takuuehtojen mukaisesti.

Tuote voidaan toimittaa takuuhuoltoon jälleenmyyjiemme kautta tai lähettää se suoraan meille. Huoltolähetyksessä tulee olla mukana ostokuitti sekä vikaseloste. Tuote tulee olla pakattu asianmukaisesti, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa pehmukkeineen valmistajan ohjeiden mukaisesti, jotta tuote tulee ehjänä perille. Emme vastaa tähän liittyvistä mahdollisista kuljetusvauriosta.

Takuuhuoltolähetykset tulee toimittaa huoltoomme Postin kautta.

Pyydämme ystävällisesti teitä täyttämään ja lähettämään oheisen Saapuva Huoltotyö -lomakkeen meille. Saatte lomakkeen käsiteltyämme tarkemmat toimintaohjeet sekä RMA lähetyslupanumeron.

Toivomme, että testaatte tuotteen ensin huolellisesti mahdollisuuksienne mukaan. Tällä pyritään välttämään turha huoltokäynti. Mahdollinen vika voi olla esim. kaapeleissa, kontakteissa, kytkennöissä tai muissa järjestelmänne laitteissa.

Huomaa, että käytännössä kaikkien laitteiden takuuehtojen mukaan laiteen fyysinen avaaminen (esim. kotelon ruuveja avaamalla) päättää takuun ja kuluttajansuojalain mukaisen virhevastuun voimassaolon.

Turhista huoltokäynneistä veloitamme 50 euron tarkistusmaksun sekä edestakaiset lähetyskustannukset.

Lisätietoja huolloista: huolto@ah-hifisystems.fi

Lähettäjän tiedot

Nimi:

Osoite:

Postinumero:

Kaupunki:

Puhelinnumero:

Sähköpostiosoite:


HUOLTOON LÄHTEVÄ TUOTE


Tuotteen nimi ja malli:

Ostopaikka:

Ostopäivä:

Tuotteen vikakuvaus:


Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.